Főoldal » 2017 » Május » 13 » 2017. 05. 13. KÉPES BESZÁMOLÓ AZ ORFŰI ÉJSZAKAI TÚRÁRÓL
9:05 PM
2017. 05. 13. KÉPES BESZÁMOLÓ AZ ORFŰI ÉJSZAKAI TÚRÁRÓL

A fenti képre kattintva videó nyílik meg a túráról.

Május 12-én a Mecsek Egyesület egy éjszakai túrát hirdetett a Nyugati-Mecsekbe. Orfűn gyülekeztünk a buszmegállóban fél hat után, ahol Kalangya Attila a túravezető ismertette, hogy mi is vár ránk a Sárkány-szakadékban, no meg az éjszakai erdőben. Az első szakasz mindjárt egy nehéz terep volt, hiszen a Sárkány-szakadékban kellett kőről-kőre mászni, ami nem könnyű, főleg ha vizesek a sziklák. Attila elmesélte a sok-sok sárkánnyal kapcsolatos mondát, amit tudni lehet a térségről, ez láthatóan felcsigázta a gyerekek kíváncsiságát. A nehéz terepviszonyokat leküzdve már kényelmes úton haladtunk a S+ jelzésen a Büdös-kútig. Itt a háznál vendégek voltak, akik a tűzrakót már igénybe vették. Mi kicsit megpihentünk Rudi bá esőbeállójában, majd megnéztük a 3 forrást és a panteont. Már a sötétedő erdőben indultunk el és a Remete-rétre és felérve már teljesen be is sötétedett. Itt tüzet gyújtottunk, és mindenki elővette, amit hozott (szalonnát, virslit, krumplit, hagymát) és a sok egyéb finomságot. Az italok is előkerültek a hátizsákból, és közel éjfélig jó hangulatban vidám beszélgetéssel ültük körbe a tábortüzet. Miután összeszedtünk minden szemetet, és a hozott vízzel eloltottuk a tüzet, elindultunk a közeli a buszmegállóhoz, ahol hamarosan jött is a busz, amin csak egy utas volt rajtunk kívül. Hamar, kb. 15 perc alatt leértünk a városba. Köszönjük szépen Attilának a túravezetést és a precíz felkészülést.

Biki Endre Gábor

Fotók: BEG

Megtekintések száma: 553 | Hozzáadta:: Endi | Helyezés: 0.0/0
Köszi szépen! Klassz volt!